Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

105 - Light
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: 105 - Light

105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #250

U kan hier terecht voor het bespreken van deze aflevering.

Re: 105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #256

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Deze aflevering vind ik erg goed! Mooie speciale effects. Ik had wel een vermoeden dat de Destiny zichzelf ging opladen! Het is ondertussen duidelijk dat de Destiny voor zichzelf kan zorgen. Dat wist de crew blijikbaar niet, zelfs Rush niet!

Re:105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #257

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
het was inderdaad een mooie aflevering, op de een of andere manier zag je hele andere kant van Rush als mens (de scene met Young in de shuttle), maar ook, op het einde dat young zich avraagt of rush wist dat destiny zichzelf zou 'opladen', ik ben benieuwd wel spel rush eigenlijk speelt...

Re:105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #258

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik vraag het me soms ook af maar denk niet dat Rush het wist. Eli zei het ook : ik heb zijn gezicht gezien. Rush wist het niet hoor. Het einde waarin Young zich dat afvraagt, vond ik ongepast.

Re:105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #262

• KEVlar
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Steven schrijft:
Ik vraag het me soms ook af maar denk niet dat Rush het wist. Eli zei het ook : ik heb zijn gezicht gezien. Rush wist het niet hoor. Het einde waarin Young zich dat afvraagt, vond ik ongepast.

ik vind het niet zo vreemd dat Young aan Rush's intenties twijfelt, hij vertelde ook niet dat het adres van de aarde in de database stond (air part2) en gezien zijn reactie op de vraag van Young. Feit is, niemand weet wat nu de bedoeling is van Rush en ik denk dat we nog interessante situaties gaan zien.

Re:105 - Light 2 jaren, 3 maanden geleden #263

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ja daar heb je wel gelijk in. Rush is een mysterieus man die eerder op zichzelf is en niet echt mensen vertrouwt. Ik merk wel dat hij wat egoïstisch is. Het botert niet tussen Young en Rush. Maar je zag wel dat toen ze in de zon vlogen en afscheid nemen dat ze hun verschillen bijlegden (omdat het niets meer uitmaakte). Maar op het einde gedroeg Rush zich heel stom! En dat is jammer want Young gedroeg zich erg sportief! Maar ik blijf erbij! Rush wist niet dat de Destiny het ging halen. Hij had toch zijn boek uit en ging toen kijken en besefte dat het schip al lang kapot moest zijn. En zijn gezicht, toen hij lachte, leek oprecht.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.39 seconden