Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Welke film heb je het laatste gezien?
(1 bekijken) (1) Gast

Onderwerp: Welke film heb je het laatste gezien?

Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 11 maanden geleden #29

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Welke film heb je het laatste gezien? Dat is eigenlijk de vraag. Misschien kan je ook vertellen hoe je hem vond en of je hem zou aanraden aan mensen die de film zelf ook zouden willen zien.

Zelf heb ik gisteren in de Kinepolis in Hasselt de film Bolt gezien. Misschien heb je er al van gehoord. Het is een film zoals Cars, Madagascar en Finding Nemo over een hondje dat de ster is in een televisie serie. Bolt zelf denk dat het allemaal echt is.

Wanneer Bolt uit zijn trailer ontsnapt en in de wereld terecht komt, ontdekt hij dat hij helemaal geen superkrachten heeft.

Ik vond de film echt geweldig. Het is niet alleen voor kleine kinderen maar ook voor volwassenen met veel humor erin. Het is niet hetzelfde als Cars, Madagascar ofzo. Ik zou het zeker aanraden voor degene die van plan is om het te zien.

Re:Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 4 maanden geleden #172

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Eergisteren heb ik de film District 9 gezien in de bioscoop. Ik was eigenlijk teleurgesteld over de film omdat in Amerika zou de film het erg goed hebben gedaan. Ik vond dat de film erg saai en traag op gang kwam.

Re:Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 4 maanden geleden #174

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Hehe Bolt heb ik ook een tijdje geleden gehuurd uit de videotheek, een van de betere anumiatie films, echt grappig film. De laatste film die ik gezien het moet Ice Age 3 zijn, vond ik ook wel geslaagd.

Re:Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 3 maanden geleden #275

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ice Age 3 vond ik ook erg geslaagd! Heb dit weekend de film Up gezien. Die trailers vond ik maar niets. Eerst wou ik die film niet zien maar mijn vriendin wel dus meegegaan en moet zeggen dat ie me aangenaam heeft verrast! Echt waar. Een leuke film.

Re: Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 2 maanden geleden #306

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb gisteren Twilight New Moon gezien. Ik vond het wel een leuke film. Ik vond wel dat Bella suiicidaal en nogal zaagt. Edward, edward. Dan gaat ze naar Jacob en wanneer puntje bij paaltje komt vliegt ze toch naar Edward. Dat vond ik ongepast. Ze had bij Jacob moeten blijven. Ik vond de special effects van de weerwolven echt heel cool gedaan!

Re: Welke film heb je het laatste gezien? 2 jaren, 2 maanden geleden #308

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Twilight New Moon vond ik ook wel leuk Acesseten. Ben het volledig met je eens. De wolven zagen er prachtig uit!
Tijd voor maken pagina: 0.41 seconden