Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Battlestar Galactica
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: Battlestar Galactica

Battlestar Galactica 2 jaren, 10 maanden geleden #49

Is er iemand hier die dit bekijkt?

Ik heb net de voorlaatste aflevering gezien en OMG ... dit is gewoon top-televisie.

Re:Battlestar Galactica 2 jaren, 10 maanden geleden #51

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik kijk graag Battlestar Galactica. Ik zit momenteel aan het einde van seizoen 2 en ben van plan om seizoen 3 binnenkort te halen in de winkel.

Re:Battlestar Galactica 2 jaren, 10 maanden geleden #52

Seizoen 3 vind ik het minst van allemaal maar daar wordt veel tijd besteed aan Baltar en die begon zo'n heel klein beetje op mijn zenuwen te werken gedurende dat derde seizoen.

Maar seizoen 4 maakt ruimschoots goed wat seizoen 3 niet goed deed, of minder had. Zodra ik door mijn Bones marathon ben, en mss Without A Trace daar nog achter begin ik aan BSG, dan is seizoen 4 gedaan en kan ik in 1 ruk doorkijken.

Re:Battlestar Galactica 2 jaren, 9 maanden geleden #70

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Battlestar is gewoon een machtige serie .. heb seizoenen 1 tot en met 3 gezien, wacht in spanning af wanneer seizoen 4 in belgie uitkomt ...

Zoals ik ergens anders op het forum al geschreven heb, hopelijk heeft stargate universe ook zo een donker rauw kantje -wat toch te zien was in hun trailer 1- gelijk bij battlestar galactica.

Re:Battlestar Galactica 2 jaren, 9 maanden geleden #73

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Ik denk wel dat Stargate Universe de donkere toer opgaat. Hun slogan zegt het zelf ook al : Their only mission is survival.

Re:Battlestar Galactica 2 jaren, 6 maanden geleden #132

• kvh12345
  • Afwezig
  • Junior Boarder
Lijkt Battlestar Galactica een beetje op stargate want ben aan het twijfelen of ik deze moet gaan kopen en zijn er nog meer series zoals Stargate en Battlestar Galactica en niet die van star trek voyager en die dingen waat daar vind ik echt niks aan zal wel aan mij liggen
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 0.41 seconden