Inloggen met Facebook
Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis?
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp: Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis?

Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 3 jaren geleden #10

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Hey,

Wat vond je eigenlijk van de finale van Stargate Atlantis? Enemy at the gate heet de aflevering. Heb je hem al gezien? Laat het ons weten. Wat is jouw mening?

Re:Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 2 jaren, 6 maanden geleden #147

• stimulax
  • Afwezig
  • Fresh Boarder
ik vond ze spannend en kan nie wachten op de film(s) en natuurlijk de officiële dvd

Re:Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 2 jaren, 5 maanden geleden #148

• Steven
  • Afwezig
  • Administrator
Dat zal helaas nog eventjes duren, ben ik bang!

Re: Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 2 jaren, 5 maanden geleden #155

• jack oneill
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik vond het eigenlijk wel een leuke finale! Een goede aflevering maar vind het ergens wel spijtig dat het gedaan is.

Re: Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 2 jaren, 4 maanden geleden #165

• Acesseten
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik vond het eigenlijk veel te kort voor een finale aflevering. Heel veel gejaagd en niet leuk. Ik had eigenlijk verwacht dat men naar de finale ging toestreven. Dat de finale een ontknoping ging zijn.

Re: Hoe vond je de finale van Stargate Atlantis? 2 jaren, 4 maanden geleden #167

• waveshaper
  • Afwezig
  • Senior Boarder
Ik heb seizoen 5 op DVD besteld maar nog niet gezien .. dus kan nog niet veel zeggen van de finale. Maar tis jammer da ze eindigen halverwege het verhaal. Als ze wisten da ze gingen stoppen had ik graag een einde aan de serie gehad en niet stoppen met een cliffhanger. Nu ja het einde zal dan voor de film zijn zekers....
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Tijd voor maken pagina: 0.40 seconden